De gândit ...

     Orice biserică, ... şi orice confesiune, ... este exclusivistă! ... Şi, ... crede că, numai ea, deţine adevărul absolut! 
    Din fericire, ... a venit Cineva din Cer, ... declarând, unic sub soare, ... pentru toată istoria: "Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa!"
    Eu Îl cred, Îl ascult, Îl iubesc şi ... Îi sunt recunoscător, ... şi dacă, vreun om, ... sau vreo instituţie, ... fie ea şi eclesiastică, ... crede că, ... altcineva, decât Iisus, este Adevărul, ... se înşală amarnic! ... Între ei şi Iisus, ... eu îl aleg pe Iisus!
    Dacă mai punem la socoteală, ... că, mai toţi liderii religioşi, se plimbă cu Biblia sub braţ, ... având în interiorul ei, ... rugăciunea de foc, a lui Iisus: "Părinte Sfinte, păzeşte-i în numele Tău, pe care Mi i-ai dat, ca să fie una precum suntem şi Noi."
    Dacă ar fi fost un risc mai mare, ... pentru ucenicii lui Iisus, ... Domnul, pentru acest lucru s-ar fi rugat!
    Din nefericire, ... pericolul cel mai mare, ... respectiv, al dezbinării, ... pentru care S-a rugat Domnul, ... se pare că a fost ignorat aproape total ... şi că mai este ignorat încă!
    Dincolo, de pagubele colaterale, ... stau şi mă gândesc, ... orice trufaş ignorant, ... în numele oricărei religii, ... cum va da ochi cu Domnul, ... la marea întâlnire, ... şi la marele examen!
    Oriunde ai fi sub soare, ... tot trebuie, ... odată şi odată, ... să te faci om serios, ... şi să te faci om credincios! ... Cu cât mai repede, ... cu atât mai bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dar din dar se face rai!