Rugăciune ...

Doamne!
Ajută-mă, să le pot spune celor puternici, adevărul în faţă!
Să nu mint, doar pentru a câştiga aplauzele celor slabi!
Dacă-mi dai bunăstare, nu-mi lua fericirea!
Dacă-mi dai putere, nu-mi lua mintea!
Dacă-mi dai succes, nu mă lipsi de umilinţă!
Dacă-mi dai umilinţă, nu mă lăsa să-mi pierd demnitatea!
Ajută-mă, ca întotdeauna să văd şi reversul medaliei!
Nu mă lăsa, să-i învinovăţesc pe ceilalţi,
doar pentru faptul că nu gândesc ca mine!
Învaţă-mă să-i iubesc pe oamenii, aşa cum mă iubesc pe mine însumi!
Învaţă-mă să mă judec, cu aceiaşi măsură cu care-i judec pe ceilalţi!
Nu mă lăsa să alunec în orgoliu, când sunt biruitor
şi nici în disperare atunci când mă prăbuşesc!
Mai bine, aminteşte-mi că durerea prăbuşirii
este experienţa care precede biruinţa!
Învaţă-mă că, chiar dacă trebuie să sufăr, trebuie să merg înainte!
Învaţă-mă că, chiar dacă vor fi mereu decepţii,
trebuie să nu-mi pierd încrederea!
Învaţă-mă că, A IERTA, este cel mai important
lucru pentru un suflet puternic
şi că răzbunarea este semnul primitiv, al celui slab!
Dacă îngădui, să vină peste mine furtuna, dăruieşte-mi speranţa!
Dacă-mi iei biruinţa, dăruieşte-mi puterea de a trece peste înfrângere!
Daca voi greşi cuiva, dă-mi curaj să-mi cer iertare!
Dacă-mi va greşi cineva mie, dă-mi bunătatea ca să-l pot ierta!
Şi Doamne, dacă se va întâmpla, ca eu, să uit vreo clipă de Tine,
Te rog frumos, Tu să nu uiţi de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dar din dar se face rai!